Teljes körű irodaház üzemeltetés

Az A kategóriás, nagyobb irodaházaknál ma már alapkövetelmény a non-stop bejutás, és a 24 órás biztonsági szolgálat is. Cégünk ennek megfelelően nemcsak a takarítás és higiénia területén igyekszik a szolgálatára lenni az irodaházak üzemeltetőinek,hanem büféüzemeltetés, a kertészeti munkálatok, illetve a környezetbarát hűtő-és fűtőberendezések telepítésében is.

Sőt, még a burkolás alapanyagainak minőségi beszerzését is ránk bízhatja, hiszen komoly partnereink vannak a hideg-és meleg burkolatok világában, több mint 15 éves múlttal – akikkel közösen együtt több mindenre megoldást tudunk Önnek nyújtani!

 




Ajánlatkérés takarítási feladatok ellátására

Kérjük, az alábbi adatlapot töltse ki ajánlatunk elküldéséhez. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatlap csillaggal jelölt mezőit mindenképpen szükséges kitölteni az alapos és korrekt ajánlat elkészítéséhez. A kapcsolattartói adatok esetén valódi adatokat adjon meg, arra az esetre, ha az adatlapon megadott információk mellett kollégáink esetleg további kérdéseket szeretnének feltenni az ajánlatadás érdekében.

Az Ön neve*:
Telefonszám*:
E-mail cím*:
Cégnév:
Helyiség típusa:
Alapterület: m2
Rendszeresség:
Tevékenység:
A CTRL gomb nyomvatartásával + kattintással
több elem is kiválasztható!
Egyéb üzenet:

Taképszolg Kft.

1117 Budapest, Budafoki út 60 A épület I. emelet

06 30 570 3584

info@takepszolg.hu

Hogyan indítjuk el új takarítási projektjeinket?

» A munkavégzési terület alapos bejárása és felmérése

» A felmérési adatok alapján takarítási terv készítése

» A takarítási terv alapján humán- és más erőforrások biztosítása

» Próbatakarítás végzése az adott területen, a saját költségünkre

» A takarítási terv és folyamatok véglegesítése a próbatakarítási tapasztalatok alapján

» A már helyismerettel is rendelkező munkatársakkal elkezdhetjük az első tényleges munkavégzési napot


Kérdése merült fel az ajánlatkérés kitöltése közben?


Keresse kollégánkat, aki készséggel segít Önnek:



Koródi Andrea
Értékesítési vezető

06 30 570 3584