Büfé üzemeltetés irodaházakban

A Taképszolg Kft 2010 tavaszától megkapta a Knorr Bremse Kutató-és Fejlesztési Központ büféjének üzemeltetési jogát. Büfénk kellemes budai részen, a XI. kerületei Major utca 69.-es szám alatt található. Elsősorban az ott dolgozók reggeli, ebéd és uzsonnaigényét szolgáljuk ki 8.00 órától 17.00 óráig. 


Friss pékárukkal, szendvicsekkel, meleg hot-doggal, reggeli tükörtojással kedveskedünk! Ezenfelül, természetesen az édességek, a frissen főzött kávék, cappuccino, zöld tea, valamint ásványvizek, üdítő italok is megtalálhatók kínálatunkban. Készséggel várjuk kedves vendégeinket!Az épületben dolgozó kollégák részére vállaljuk tárgyalásokra, nagyobb meetingekre, céges összejövetelekre a pogácsa, aprósütemény és az összes gasztrotermék szervírozását.

Kiemelt ajánlatunk külsős cégeknek is szól:

Nagyobb céges összejövetelt, tréninget vagy több fős tárgyalást szerveznek?
Cégünk vállalja a rendezvényekre pogácsák, apró péksütemények készítését előzetes megrendelésre! Helyben, frissen sütött péksüteményeinkből elvitelre, nagyobb megrendelésre is nyílik lehetőség!

 

 





Ajánlatkérés takarítási feladatok ellátására

Kérjük, az alábbi adatlapot töltse ki ajánlatunk elküldéséhez. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatlap csillaggal jelölt mezőit mindenképpen szükséges kitölteni az alapos és korrekt ajánlat elkészítéséhez. A kapcsolattartói adatok esetén valódi adatokat adjon meg, arra az esetre, ha az adatlapon megadott információk mellett kollégáink esetleg további kérdéseket szeretnének feltenni az ajánlatadás érdekében.

Az Ön neve*:
Telefonszám*:
E-mail cím*:
Cégnév:
Helyiség típusa:
Alapterület: m2
Rendszeresség:
Tevékenység:
A CTRL gomb nyomvatartásával + kattintással
több elem is kiválasztható!
Egyéb üzenet:

Taképszolg Kft.

1117 Budapest, Budafoki út 60 A épület I. emelet

06 30 570 3584

info@takepszolg.hu

Hogyan indítjuk el új takarítási projektjeinket?

» A munkavégzési terület alapos bejárása és felmérése

» A felmérési adatok alapján takarítási terv készítése

» A takarítási terv alapján humán- és más erőforrások biztosítása

» Próbatakarítás végzése az adott területen, a saját költségünkre

» A takarítási terv és folyamatok véglegesítése a próbatakarítási tapasztalatok alapján

» A már helyismerettel is rendelkező munkatársakkal elkezdhetjük az első tényleges munkavégzési napot


Kérdése merült fel az ajánlatkérés kitöltése közben?


Keresse kollégánkat, aki készséggel segít Önnek:



Koródi Andrea
Értékesítési vezető

06 30 570 3584