Irodatakarítás és ipari takarítás a minőség jegyében.

Minőség a takarításban.

Amellett, hogy cégünk 2006-ban bevezette és azóta is használja az ISO 9001 minőségirányítási rendszert, nagy hangsúlyt fektetünk munkavállalóink (beleértve takarítóinkat és területi vezetőinket is) folyamatos és magas színvonalú képzésére.

A kiemelkedő minőségű takarítás állandó színvonalát az ISO 9001 mellett képzett munkatársaink szakszerű munkája teremti meg.

Ellenőrzési rendszerünk

  • Hat szinten kiépített ellenőrzési rendszert működtetünk munkavégzésünk során
  • Ellenőrzési rendszerünk folyamatos, általános és szúrópróbaszerű ellenőrzési pontokkal is rendelkezik
  • A munkavégzés során minden helyszínen folyamatosan vezető beosztású munkatárs végez ellenőrzést
  • A munkavégzés hatékonysága érdekében az ellenőrzés első fázisa, hogy a munkát végző munka-társ ellenőrzi a saját munkáját
                                                                         Hogyan működik?

Motivációs és szankcionálási rendszerünk

  • Teljesítményértékelési rendszer, melynek szempontjai minden munkatárs számára egyértelműek és előre rögzítettek
  • A nyújtott teljesítmény szerinti képzési, továbbképzési támogatás
  • Alkalmi és bérpótlékok rendszerének alkalmazása<
  • Világos szabályozási rendszer és átlátható munkavállalói felelősség meghatározás

Új takarítási projekt elindítása

  • A munkavégzési terület alapos bejárása és felmérése
  • A felmérési adatok alapján takarítási terv készítése
  • A takarítási terv alapján humán- és más erőforrások biztosítása
  • Próbatakarítás végzése az adott területen, a saját költségünkre
  • A takarítási terv és folyamatok véglegesítése a próbatakarítási tapasztalatok alapján
  • A már helyismerettel is rendelkező munkatársakkal elkezdhetjük az első tényleges munkavégzési napot
                                                         Ellenőrzések a munka során





Ajánlatkérés takarítási feladatok ellátására

Kérjük, az alábbi adatlapot töltse ki ajánlatunk elküldéséhez. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatlap csillaggal jelölt mezőit mindenképpen szükséges kitölteni az alapos és korrekt ajánlat elkészítéséhez. A kapcsolattartói adatok esetén valódi adatokat adjon meg, arra az esetre, ha az adatlapon megadott információk mellett kollégáink esetleg további kérdéseket szeretnének feltenni az ajánlatadás érdekében.

Az Ön neve*:
Telefonszám*:
E-mail cím*:
Cégnév:
Helyiség típusa:
Alapterület: m2
Rendszeresség:
Tevékenység:
A CTRL gomb nyomvatartásával + kattintással
több elem is kiválasztható!
Egyéb üzenet:

Taképszolg Kft.

1117 Budapest, Budafoki út 60 A épület I. emelet

06 30 570 3584

info@takepszolg.hu

Hogyan indítjuk el új takarítási projektjeinket?

» A munkavégzési terület alapos bejárása és felmérése

» A felmérési adatok alapján takarítási terv készítése

» A takarítási terv alapján humán- és más erőforrások biztosítása

» Próbatakarítás végzése az adott területen, a saját költségünkre

» A takarítási terv és folyamatok véglegesítése a próbatakarítási tapasztalatok alapján

» A már helyismerettel is rendelkező munkatársakkal elkezdhetjük az első tényleges munkavégzési napot


Kérdése merült fel az ajánlatkérés kitöltése közben?


Keresse kollégánkat, aki készséggel segít Önnek:



Koródi Andrea
Értékesítési vezető

06 30 570 3584